ÎNDRĂZNIM NOI SĂ CREDEM?

Cu toții avem un cimitir secret în viețile noastre. Mă refer la cineva sau ceva la care am renunțat cu mult timp în urmă. L-am îngropat, am pus lespedea de mormânt deasupra și am scris data morții pe ea.
Mă gândesc la o dragă cunoștință care ne-a spus soției mele și mie despre faptul că se ducea la ceremonia de absolvire a copiilor ei. Soțul femeii acesteia o părăsise cu mulți ani înainte pentru o altă femeie. La absolvire, bărbatul și cu noua soție au apărut împreună cu multe dintre noile rude ale sale.
Cât de greu a fost pentru ea. În acel moment, fosta căsnicia a prietenei noastre era dincolo de punctul învierii și ea a acceptat aceasta. Totuși, cum stătea numai câțiva metri distanță de fostul ei soț și noua lui familie, Dumnezeu a îndemnat-o pe această femeie să se ducă la mormântul căsniciei sale. Și, în ascultare, ea a început să se roage pentru mântuirea fostului ei soț și a soției lui.
De ce ar face ea acest lucru? Ea l-a dorit înviat din moartea păcatului. Vedeți voi, deoarece ea îl cunoștea pe Hristos, ea a refuzat să renunțe la cei morți. Ea a umblat în siguranța că Isus are putere de înviere în prezent, de a aduce viață din moarte.
Domnul nostru aduce viață din moarte și El nu se dă niciodată bătut. Tot ceea ce este necesar este Cuvântul Său, Suflarea Sa, și deodată ceea ce pare mort și fără speranță revine la o nouă viață.
Isus nu doar a pretins că are putere asupra morții, zicând: „Eu sunt învierea și viața” (Ioan 11:25), ci și a demonstrat aceasta!
Îndrăznim noi să credem ce a spus Isus despre viața învierii și îndrăznim noi să o punem în practică în viețile noastre?