EL NU ÎȚI VA DA DRUMUL

„Dar Eu M-am rugat pentru tine, ca să nu se piardă credința ta” (Luca 22:32). Pentru mine, acesta este unul din cele mai încurajatoare versete din toată Scriptura. Petru îndura o încercare cruntă și Isus l-a asigurat că indiferent ce ar fi avut de înfruntat, credința lui nu va eșua.
Chiar și când Petru tăgăduise pe Hristos, Dumnezeu nu l-a părăsit — nici chiar pentru o clipă. Acest ucenic odată-neînfricat, acum frânt și îndurerat din cauza propriului eșec, nu a fost pentru nici un moment singur. Și, preaiubiților, nici noi nu suntem!
Nu contează care este încercarea ta — ce durere suferi sau ce întristare înduri — Isus mijlocește pentru tine. Chiar în aceste moment, în mijlocul furtunii tale, El pledează cauza ta, El niciodată nu ți-a dat drumul.
În Luca 22:31 Petru este avertizat de Isus că Satan vrea să îl cearnă ca grâul dar la sfârșitul versetului 32, El i-a dat acest mare îndemn: „Și după ce te vei întoarce la Dumnezeu, să întărești pe frații tăi.”
Preaiubiților, iată siguranță și încurajare pentru noi toți. Domnul creației ne ține în însăși mâna Sa și ne spune nouă, așa cum i-a spus lui Petru, „Ridică-te! Du-te acum! Nu te concentra pe eșecul tău, ci mai degrabă, apucă-te de treabă pentru împărăția Mea. Paște oile Mele. Avertizează pe scumpii Mei copii de șiretlicurile dușmanului, care lucrează împotriva lor. Și spune-le că îi țin în mâinile Mele, prin fiecare încercare.”