„FĂ CALEA MEA DREAPTĂ” - Gary Wilkerson

Nu ascultați de învățătorii mincinoși care ar vrea ca să credeți că Dumnezeu poate fi folosit precum un spiriduș care vă împlinește dorințele voastre. Să nu puneți niciodată nici un ban la vreo colectă de biserică sperând să primiți înapoi mai mult. Dumnezeu este foarte întristat din cauza acestui fel de învățătură mincinoasă și din cauza oamenilor care o îmbrățișează. Rugăciunea noastră nu poate fi „Doamne, binecuvântează-mă”, ci mai degrabă „Doamne, aliniază-mă. Îndreaptă-mi inima. Fă dreaptă calea mea. Atunci nici un leu nu mă va înghiți și voi avea autoritatea Ta să fac lucrările Împărăției Tale.”
Este totdeauna cel mai bine să fugi de putreziciune înainte ca ea să se declanșeze. Mereu și mereu în Biblie vedem cum Dumnezeu îi scoate pe oamenii Săi din situații depravate. Când El a poruncit lui Noe să intre în corabie, a fost cu scopul de a scoate pe slujitorul Lui dintr-o lume coruptă. Când a călăuzit pe Israel în Țara Promisă, El îi scotea din lanțurile grele din Egipt.
Cu toate acestea, nu doar lumea sau o biserică falsă aduc corupție. Aceasta este o problemă a propriilor noastre inimi păcătoase. Când predicatori populari ne spun, „Tu poți avea o viață prosperă astăzi,” ceva dinlăuntru nostru ne stârnește — mai ales dacă simțim că viața noastră a fost dezamăgitoare. Dar motivul nostru pentru a ne apropia de Dumnezeu nu poate fi „Aș putea să obțin ceva de la El?” Dacă acesta este, noi suntem în căutarea unui dumnezeu greșit. 
Nu spun astfel de lucruri prea des. Dar nu pot să dau înapoi de la nimic din ce am scris aici. Prietene, fugi de grupul de studiu biblic al cărui singur scop este să te facă să te simți bine. Evită relațiile care te trag tot mai adânc în căutarea plăcerilor și tot mai departe de căutarea lui Hristos. Găsește o altă adunare de credință dacă cea în care ești se chinuie să te aducă înăuntrul clădirii dar apoi eșuează în a te pregăti să-L duci pe Isus oriunde. Fugi — și să știi că Dumnezeu este mulțumit de ascultarea ta.