FOLOSEȘTE CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU PENTRU CREȘTEREA CREDINȚEI TALE

Duhul Sfânt mi-a arătat cât se poate de clar că toată rugăciunea mea este cu totul zadarnică dacă nu mă rog cu credință. Pot să plâng, să postesc, să agonizez și să trudesc în rugăciune, totuși să nu am deloc un impact cu Domnul — decât dacă fac totul cu credință simplă de copil.
Cuvântul spune: „Un astfel de om [cel neîncrezător] să nu se aștepte să primească ceva de la Domnul” (Iacov 1:7).
Domnul ne poruncește să ne încredem în El. Însă, de multe ori avem atât de puțină încredere în El, o credință atât de mică în bunăvoința și dorința Lui de a răspunde strigătelor inimii noastre. Când vom ajunge în cer, vom fi uimiți să descoperim toate binecuvântările, pacea și puterea pe care am avut-o la dispoziția noastră dar nu ne-am însușit-o datorită slabei noastre credințe.
Vă provoc să vă creșteți credința. Cereți Domnului să vă inunde sufletul cu încredere în bunăvoința Lui de a răspunde cu mult mai mult decât cerem noi în rugăciunile noastre sincere.
Vrei să ai o creștere în credința ta? Când te duci iarăși în cămăruța rugăciunii, folosește următoarele versete din Scriptură pentru a argumenta cu Domnul. El nu Își va nega propriul Cuvânt.
  • „Popoare, în orice vreme încredeți-vă în El, vărsați-vă inimile înaintea Lui!” (Psalmul 62:8)
  • „El te va acoperi cu penele Lui, și te va ascunde sub aripile Lui. Căci scut și pavăză este credincioșia Lui!” (Psalmul 91:4)
  • „Ori de câte ori mă tem, eu mă încred în Tine.”(Psalmul 56:3)
  • „Orice cuvânt al lui Dumnezeu este încercat [pur - versiunea KJV, n.tr.]. El este un scut pentru cei ce se încred în El.” (Proverbe 30:5)„
  • „Căci Eu ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, gânduri de pace, şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde. Voi Mă veţi chema....şi vă voi asculta. Mă veţi căuta, şi Mă veţi găsi dacă Mă veţi căuta cu toată inima.”(Ieremia 29: 11-13).
Ține-te tare prin credință! El îți va răspunde.