LOCUL ERA ATÂT DE LINIȘTIT

Cu ani în urmă am fost invitat să vorbesc la Universitatea Yale. La venirea mea, am fost avertizat că un grup de manifestanți din auditoriu era gata să mă întrerupă. Pe când urcam pe podium am văzut pe câțiva dintre acei protestatari ținând pancarte.
Mesajul meu din seara aceea era: “ IADUL: CUM VA FI ȘI CINE SE VA DUCE ACOLO.” Am predicat exact ce a spus Isus: “Acolo va fi plânsul și scrâșnirea idnților.”(Matei 13:50). În timp ce vorbeam era o liniște totală în audiență și atmosfera devedea tot mai grea sub convingerea de păcat. După aceea, toată lumea ieșea unul după altul din sală într-o liniște înfricoșată.
Nu voi uita niciodată acea slujbă. Era o veritabilă frică de Dumnezeu în acel loc, o teamă plină de reverență, chiar și printre cei care se împotriviseră cel mai mult evangheliei. Un cunoscut jurnalist de la ziarul New York Times a scris despre eveniment, iar mai târziu mi-a spus: “ Locul era așa de tăcut încât chiar și pixul meu suna tare.”
Pe când mergeam prin foaier după întâlnire, unii din protestatari mai erau acolo cu pancartele lor. Când m-au văzut, s-au întors cu spatele. Ei nu aveau nici o explicație pentru măreția și sfințenia lui Dumnezeu, la care ei tocmai au fost martori.
Vă spun că acele zile de frică de Domnul sunt de mult trecute. Astăzi Satan a dezlănțuit o evanghelie de conveniență. Acum se văd reclame plătite pe autobuzele din New York cu texte: “Nu există Dumnezeu — Distrează-te!” Pe autobuzele din Londra, se pot citi semne similare: “Nu există Dumnezeu — Să dăm petrecere!”
De ce asemenea referințe la adresa lui Dumnezeu persistă peste timp? Este din cauză că omenirea nu a fost niciodată în stare să se scuture complet de frica de consecințele păcatului. Lumea este sâcâită de realitatea unei Zile De Judecată, un timp de dare de seamă final, un iad real. Duhul Sfânt a fost credincios să avertizeze fiecare generație, indiferent cât de căzută. Iar El vorbește chiar acum!