SOLDAȚII SPIRITUALI AI LUI DUMNEZEU

În fiecare epocă, Dumnezeu a așezat mijlocitori exact pe liniile frontului pentru a duce lupta împotriva căpeteniilor și domniilor lui Satan. Astăzi acești soldați spirituali pot fi găsiți în fiecare națiune — și este un motiv pentru care se numesc „războinici ai rugăciunii”. Mulți dintre cei care ne scriu la misiunea noastră vorbesc despre lupta spirituală intensă din viețile lor.
Un mijlocitor de 91 de ani ne-a scris următoarele: „Mă simt epuizat, după ce am slujit [Domnului pentru atâți ani] în fața a ceea ce a venit în calea mea. Sunt slab în trupul meu după ani de suferință dar încă am toate grijile și încercările altora mereu înaintea mea.... De când aveam patru ani, am iubit și m-am rugat pentru alții. Am fost un mijlocitor toți acești ani. Eu iau înapoi terenul pe care Satan încearcă să îl fure prin faptul că mă rog în Duhul și eu primesc noi puteri.”
Timp de o viață întreagă, acest sfânt a luat în serios îndemnul lui Iuda: „Dar voi, preaiubiţilor, zidiţi-vă sufleteşte pe credinţa voastră preasfântă, rugaţi-vă prin Duhul Sfânt, ţineţi-vă în dragostea lui Dumnezeu” (Iuda 20-21). Mesajul pentru cei care se află în toiul luptei spirituale este clar: „Zidiți-vă sufletește pe credința voastră prea sfântă. Țineți-vă în dragostea lui Dumnezeu. Observăm că Iuda își autorizează cuvintele cu un îndemn de a ne ruga în Duhul Sfânt.
Este cu desăvârșire imposibil să ne zidim pe noi înșine în credință prin puterea și abilitatea umană. Fără Duhul Sfânt, nu suntem în stare să ne ținem în cunoașterea și siguranța dragostei lui Dumnezeu pentru noi. Noi nici măcar nu ne putem compara cu puterile întunericului! Nici măcar nu putem ridica scutul credinței pentru a stinge săgețile arzătoare ale iadului doar prin simplul fapt că hotărâm în mintea noastră să facem asta. Avem nevoie de Duhul lui Dumnezeu pentru a ne da putere în toate lucrurile.