DOAR RĂMÂI LINIȘTIT

Te confrunți cu o criză crâncenă chiar acum? E posibil să te întrebi: „Ce trebuie să fac când sunt adus într-o asemenea situație disperată? Ce ar trebui să fac când totul pare fără speranță — când nu mai am încotro să mă duc sau nu am nici scăpare vizibilă? Ce se întâmplă când sunt copleșit de frică pentru că totul se prăbușește în jurul meu și eu nu am răspunsuri pentru problemele mele, nimeni nu îmi spune cum să ies din necazul meu?”
Domnul nostru nu este ca un șef aspru și când ne vede într-o situație grea și înfricoșătoare, El dorește să ne audă că strigăm la El. Lui îi face plăcere o rugăciune de genul: „Doamne, mi-e teamă! Tu ai fost mereu credincios să îmi dai izbăvire și știu că Tu ai puterea să mă izbăvești chiar acum. Tată, eu îmi încredințez viața în mâinile Tale.”
Iată cum a răspuns Dumnezeu lui Israel când ei se confruntau cu o criză majoră: „Nu vă temeţi de nimic, staţi pe loc şi veţi vedea izbăvirea pe care v-o va da Domnul în ziua aceasta...... Domnul Se va lupta pentru voi, dar voi staţi liniştiţi” (Exod 14:13-14).
Domnul le spunea: „Prima problemă de care trebuie să vă ocupați este frica voastră! Eu voi lupta pentru voi și vă voi salva, vă voi da izbăvire. Acum, vreau să permiteți ca această promisiune să fie tăria voastră. Lăsați ca aceasta alunge toată frica voastră!”
Iar El îți spune același lucru ție astăzi.