LOCUL DE LINIȘTE AL LUI DUMNEZEU

Când ești frământat — când te simți copleșit de frică, trântit la pământ de mari suferințe, tulburat de griji cu privire la viitor — Dumnezeu ne spune că există un loc de refugiu secret. Este un loc de mângâiere unde găsim pace sufletească.
 Unde este acest refugiu secret? Este o cămăruță în mintea ta pe care Isaia o descrie în felul acesta: Tu [Domnul] îl vei ține în pace desăvârșită, cel a cărui minte este statornicită în Tine, deoarece el se încrede în Tine” (Isaia 26:3 KJV, sublinierea mea).
Când Dumnezeu ne spune: „Închide ușile!” aceasta este ce vrea El să spună. Ne arată nevoia de a încuia afară multele voci tulburătoare din capul nostru. Noi trebuie să închidem ușile tuturor gândurilor despre mâine, despre evenimentele din lume. Isus ne-a spus: „Nu vă îngrijorați dar de ziua de mâine; căci ziua de mâine se va îngrijora de ea însăși” (Matei 6:34). Domnul care ne-a adus până aici, nu ne va dezamăgi în zilele ce urmează.
Luați aminte la aceste strigăte ale psalmistului:
„Ai milă de mine, Dumnezeule, ai milă de mine! Căci în Tine mi se încrede sufletul: la umbra aripilor Tale caut un loc de adăpost, până vor trece nenorocirile. Eu strig către Dumnezeu, către Cel Preaînalt, către Dumnezeu care lucrează pentru mine. El îmi va trimite izbăvire din cer, în timp ce prigonitorul meu îmi aruncă ocări. Da, Dumnezeu Își va trimite bunătatea și credincioșia” (Psalmul 57:1-3).
„Când mi-aduc aminte de Tine în așternutul meu și când mă gândesc la Tine în timpul privegherilor nopții. Căci Tu ești ajutorul meu și sunt plin de veselie la umbra aripilor Tale. Sufletul meu este lipit de Tine; dreapta Ta mă sprijină” (Psalmul 63:6-8).