TU NU ESTI UITAT

Atât de mult necaz. Atât de multă durere. Atâta întristare cauzată de boli, maladii și dezastru. Atât de mulți credincioși îndurerați. Atât de mulți oameni care se confruntă cu crize financiare.
Biblia ne spune: „Multe sunt nenorocirile celui neprihănit”(Psalm34:19). Cu toate acestea, a doua parte a versetului schimbă complet înțelesul: „Dar Domnul îl izbăvește din toate”.
David și-a înălțat glasul: „Doamne, adu-ți aminte de David, și de toate necazurile lui”(Psalm132:1). Acest bărbat evlavios s-a confruntat cu multe necazuri. Rugăciunea lui era: „Doamne, Tu ai izbăvit pe alții din nenorocirile lor. Nu uita de mine.  Ajută-mă, izbăvește-mă.
Apostolul Pavel a îndurat multe necazuri. El a lăsat scris: „Duhul Sfânt mă înștiințează, din cetate în cetate, că mă așteaptă lanțuri și necazuri”(F.Ap.20:23). Pavel a adăugat: „nimeni din voi să nu se clatine în aceste necazuri”(1Tes.3:3). El spunea: „Dragi sfinți, nu întreba de ce am eu de înfruntat atât de multe și mari necazuri. Aceste lucuri nu mă fac să mă îndoiesc de Dumnezeu.
 „Ci, în toate privințele, arătăm că suntem niște vrednici slujitori ai lui Dumnezeu, prin multă răbdare, în necazuri, în nevoi, în strâmtorări” (2 Corinteni 6:4). Luați aminte la ce subliniază Pavel aici: „prin multă răbdare”. Ți-ai pierdut cumva răbdarea în necaz? Ai ajuns într-atât de demoralizat că ești pe punctul de a-ți arunca la o parte credința?
 Ține-te tare de Scriptură și lasă credința să crească în inima ta. Dumnezeu nu te-a uitat!