PENTRU TOATE LUCRURILE DAȚI MULTUMIRI

Nu demult un tânăr creștin și-a descărcat povara în legătură cu marea lui neliniște.
„Simt o chemare din partea Domnului pentru a lucra cu tinerii și copiii, dar toate ușile pentru slujire se tot închid în fața mea. Mă rog ca alte uși să se deschidă, dar Dumnezeu pare că nu îmi ascultă strigătul. Mă simt atât de inutil.”
„Singura slujire pe care o fac acum este să ajut la evanghelizare într-un cartier sărac o dată pe săptămână. Slujesc ca un frate mai mare pentru fiul unui predicator deoarece tatăl acestuia este foarte bolnav. Dar aceasta este tot ceea ce fac. Trebuie să cred că Dumnezeu are mai mult pentru mine.”
Când am auzit aceasta, am spus tânărului: „Aș vrea ca tu să înțelegi un lucru. Ceea ce faci tu chiar acum este mai prețios pentru Domnul decât dacă tu predicai în fața a mii de oameni pe vreun stadion. A fi de folos pentru Domnul nu are nimic de a face cu numărul oamenilor.
„Tu contribui la salvarea acelui fiu de predicator. Du-te și fii un prieten acelor câțiva copiii din cartierele sărace pe care ți i-a dat Dumnezeu. Fii mulțumit în acest loc și în acest ceas. Și fii încredințat că tu trăiești în voia perfectă a lui Dumnezeu pentru că ești credincios în lucrurile mici.”
Spune-mi creștine, ai făcut pace cu situația ta actuală? Poți să ai încredere că Dumnezeu îți face lucrarea Lui perfectă în tine prin fiecare circumstanță? Dacă nu poți, atunci tu vei deveni neliniștit, lipsit de speranță și în cele din urmă vei fi mânios pe Dumnezeu. Vei ajunge să fii plin de amărăciune și împietrire.
Petru scrie: „Așa că cei ce suferă după voia lui Dumnezeu să-și încredințeze sufletele credinciosului Ziditor și să facă ce este bine.” (1 Petru 4:19) De asemenea, Pavel ne învață: „Mulțumiți lui Dumnezeu pentru toate lucrurile, căci aceasta este voia lui Dumnezeu, în Hristos Isus, cu privire la voi”(1 Tesaloniceni 5:18).