CEA MAI MARE BĂTĂLIE A NOASTRĂ

Noi creștinii ne zbatem din greu pentru a găsi voia lui Dumnezeu pentru viața noastră. Și apoi, de îndată ce credem că am găsit voia Lui, ne străduim din răsputeri să o vedem împlinită.
Sunt convins că această luptă de a găsi voia lui Dumnezeu — de a trăi în ea, de a umbla în ea și a-i vedea împlinirea — poate deveni cea mai mare bătălie a noastră. Și lupta se întețește ori de câte ori ne găsim în împrejurări disperate. Mulți creștini pur și simplu nu pot accepta locul unde se află în acel moment. Viețile lor sunt împovărate de probleme grave. Pentru unii, această povară este o boală persistentă. Pentru alții este o persoană iubită nemântuită. Și acum, pentru tot mai mulți, bătălia este o criză financiară. Foarte puțini creștini acceptă că asemenea poveri ar putea face parte din voia perfectă a lui Dumnezeu pentru viețile lor.
Ca predicator al evangheliei știu că toată credința și speranța care te susține trebuie să aibă ca temelie un adevăr fundamental pe care să crească. Care este acest adevăr fundamental? Pur și simplu acesta: Eu trebuie să știu și să cred că sunt în voia perfectă a lui Dumnezeu — chiar acum, drept unde sunt, în acest timp și loc prezent. 
Cu alte cuvinte, nu contează în ce condiție mă aflu — fie că sunt bogat sau sărac, bolnav sau sănătos, în închisoare sau liber —  eu trebuie să cred că sunt în centrul voii perfecte a lui Dumnezeu pentru viața mea. Eu îmbrățișez faptul că pașii mei au fost ordonați de Domnul.
Eu personal mă identific cu Pavel: „În orice stare mă găsesc, eu sunt mulțumit.” (vezi Filipeni 4:11)
Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru exemplul lui Pavel. Acest apostol credincios a știut cum să abunde în binecuvântări, și totuși să se bucure și în vremuri de adversități. Indiferent de condițiile din afară, indiferent cât de presante erau circumstanțele, Pavel a știut totdeauna că era în centrul voii desăvârșite a lui Dumnezeu.