ÎNFLĂCĂREAZĂ DARUL LUI DUMNEZEU - Carter Conlon

Pavel i-a spus lui Timotei: „De aceea îţi aduc aminte să înflăcărezi darul lui Dumnezeu care este în tine prin punerea mâinilor mele” (2 Timotei 1:6).
Cuvântul meu pentru voi astăzi este același: „Înflăcărează darul lui Dumnezeu. Când Dumnezeu Și-a pus mâna Lui peste tine, El a pus o rezervă din viața Lui înlăuntru tău —  abilitatea de a aduce la realizare supranaturalul.
Deci cum îți înflăcărezi darul lui Dumnezeu? Începe prin a spune: „Doamne, îl vreau! Vreau ca viața mea să fie ceea ce Tu ai chemat-o a fi. Nu vreau să mă amestec în societatea aceasta și în cele din urmă să nu fac nici o diferență. Vreau puterea de a ieși în evidență ca un urmaș al lui Isus Hristos.”
 Aceasta a fost rugăciunea mea de-a lungul întregii mele vieți de creștin: „ Doamne, înflăcărează-mă. Ia-mă spre un nou loc, nu mă lăsa să fiu stagnant. Nu mă lăsa să trăiesc din harul zilei de ieri și victoria zilei de ieri. Astăzi este o zi nouă, vor fi oameni noi pe care îi voi întâlni. Înflăcărează compasiunea în inima mea. Dă-mi ochi să văd oamenii cum îi vezi Tu. Nu mă lăsa să-mi fie frică de fețele oamenilor. Tu ești viu în mine; Tu mi-ai dat Duhul Tău cel Sfânt; și m-ai lăsat pe pământul acesta pentru un scop — ajută-mă dar să înțeleg motivul pentru care trăiesc în această generație!”
Adu-ți aminte, singurul lucru care îl oprește pe un copil al lui Dumnezeu este necredința. Iar noi trebuie să îi cerem lui Dumnezeu harul de a-L onora pe El și de a folosi din plin rezerva de viață pe care El ne-a dat-o. În felul acesta suflete vor fi atinse — pe măsură ce vor vedea realitatea vieții lui Isus Hristos trăind în noi!

Carter Colon s-a alăturat conducerii pastorale a bisericii Times Square din New York în 1994 la invitația pastorului fondator, David Wilkerson,  și a fost numit Pastor senior în 2001.