ÎNCREDEREA TA NETULBURATĂ

„Binecuvântat să fie omul care se încrede în Domnul şi a cărui nădejde este Domnul! Căci el este ca un pom sădit lângă ape, care-şi întinde rădăcinile spre râu; nu se teme de căldură, când vine, şi frunzişul lui rămâne verde; în anul secetei, nu se teme şi nu încetează să aducă rod”(Ieremia 17:7-8).
Vedem în versetul opt că acel ce se încrede în Dumnezeu în vremuri dificile este „sădit.” Este înrădăcinat adânc, stabil și roditor, întotdeauna verde cu viață proaspătă. Când lucrurile din viața lui devin sterpe și tulburi, nu îi va fi teamă.
Această persoană va spune: „Isus, eu renunț să mai caut pe vreun om să mă scoată din această încercare. Mă îndrept numai spre tine! Tu ești singurul meu păzitor, singura mea speranță și privesc spre Tine să mă ții puternic și să mă porți înspre victorie.”
Domnul dorește acest fel de credință de la noi în viața de toate zilele. Ai putea spune: „Dar, frate Dave, sunt încă șomer și lucrurile sunt într-adevăr la limită.” Totuși eu trebuie să cred ceea ce citesc în Cuvântul lui Dumnezeu: „ Încrede-te în Mine și vei fi binecuvântat.”
Ai putea să răspunzi: „Dar nu știu ce o să fac. Furtuna se dezlănțuie peste tot în jurul meu și totul arată complet fără speranță. Nu văd nici un semn de ajutor sau de eliberare.
Și la toate acestea Dumnezeu încă spune: „Ai încredere în Mine, copilul Meu, și vei fi binecuvântat.”
Încercarea ta poate fi în legătură cu familia ta, cu afacerea ta, cu cele necesare traiului. Dar dacă tu vei continua să îți pui întreaga ta încredere în Cuvântul Lui și credincioșia Lui, Dumnezeu promite că te va binecuvânta. Și El nu poate minți!
Când vine căldura, nu te va deranja. Când vânturi vor bate, tu vei sta neclintit în picioare. De ce? Pentru că tu vei fi învățat să te încrezi în El în ciuda tuturor circumstanțelor tulburătoare. Tu vei fi un pom verde care va da rodul îmbelșugat al încrederii, și toți din jurul tău vor primi speranță și încurajare pe măsură ce vor remarca încrederea ta netulburată.