CIZME DE COWBOY - Gary Wilkerson

„Cine seamănă puţin, puţin va secera, iar cine seamănă mult, mult va secera” (2 Corinteni 9:6)
Un om fără ocupație, fără casă și confuz a fost condus către biroul meu când slujeam ca păstor asistent la Biserica Times Square din New York cu mulți ani în urmă.  Nu era el interesat să facă schimb de opinii până ce i-au căzut ochii pe cizmele mele de cowboy Texan, cele rafinate din piele originală.
„Nu știu de ce sunt aici, a reușit el să spună până la urmă. „ Voi predicatorii sunteți toți la fel, cheltuiți bani pe clădiri mari și mașini tari. Și ia te uită la cizmele astea!”
După ce a făcut ultima remarcă, a privit înspre papucii lui de pânză jerpeliți și rupți și își târâia picioarele un pic jenat.
„Îți plac cizmele acestea?”, am întrebat. Și înainte să îmi poată răspunde, mi-am scos cizmele și i le-am dat. Și, da, am mers acasă fără încălțăminte. Apoi am uitat de acest incident.
Cam șase luni mai târziu, un prieten pastor, Steve, a sunat din Greensboro, Carolina de Nord.
„Gary, nu o să îți vină a crede, dar e un tip în biroul meu care spune că i-ai dat o pereche de cizme de cowboy. A făcut autostopul prin toată țara și spune că de fiecare când se uită la cizmele acelea, se gândește la Isus.”
 Acel tânăr a rătăcit în biserica prietenului meu (evident condus de Duhul Sfânt) și a spus că vrea să cunoască mai mult despre Isus. Îți poți imagina bucuria pe care i-a adus-o prietenului meu pastor. Dar Steve a fost deschis cu el.
„ De șase luni Duhul Sfânt a fost în urmărirea ta. Ești gata să îți dai viața lui Hristos?
„De aceea sunt aici!” Și a fost născut din nou chiar atunci.
Vreau să te încurajez să cauți oportunități, chiar dacă simți că tu însuși treci prin foamete.
 Este căsnicia ta într-o perioadă de foamete? Caută oportunități să slujești, să iubești, să îți binecuvântezi partenerul de viață.
 Treci printr-o foamete în ce privește copiii? Este dezbinare și zbucium? Caută o ocazie pentru a iubi, a sluji, a pune ordine în casa ta conform căilor Domnului
Sunt probleme în finanțele tale? Caută o cale, în mijlocul foametei, pentru a fi o binecuvântare  pentru alții și vei vedea că stăvilarele cerurilor se vor deschide.
Dumnezeu toarnă binecuvântări abundente peste cei care dau — cu bucurie.