CEL MAI IMPORTANT MESAJ AL MEU - Nicky Cruz

Prima mea carte, „Fugi, băiete, fugi”, este istoria lucrării lui Dumnezeu cu m-a salvat dintr-o viață de ură și violență din bandele de stradă din New York. Cartea a continuat să se vândă bine, slujind mereu celor din societatea noastră care sunt cei mai îndurerați și lipsiți de ajutor.
După „Fugi, băiete, fugi” am scris un număr de alte cărți încercând să expună furia, violența și deznădejdea vieții din ghettourile urbane. Fiecare dintre ele oferea soluții concrete pentru a rezolva aceste probleme, iar Domnul cu mult har a binecuvântat acele eforturi. Am putut atinge milioane de oameni cu mesajul nostru de speranță.
În ultimele luni, Dumnezeu pus în inima mea un nou mesaj de speranță și o mare povară să împărtășesc acest mesaj. Acest mesaj este despre libertate și abundență spirituală; despre o viață trăită în completă comuniune cu Isus; despre a dărâma barierele noastre pământești și a avea un impact puternic asupra lumii din jurul nostru. Este despre tine și despre mine să ne găsim în sfârșit locul nostru în grandioasa împărăție a lui Dumnezeu pe pământ. Cum să vedem oamenii în felul în care îi vede Dumnezeu. Și ce e mai important, este despre cum să învățăm odată pentru totdeauna să puterea supranaturală a Duhului Sfânt  și să Îi permitem să Își verse înțelepciunea și puterea în noi. Ce transformare vom experimenta pe măsură ce vom descoperi și vom îmbrățișa puterea inconfundabilă și inegalabilă a lui Dumnezeu în noi.
„Eu am venit ca oile să aibă viaţă, şi s-o aibă din belşug”(Ioan 10:10).
Lumea de azi nu mai acceptă un sistem de credințe înrădăcinat în tradiție și mulțumire de sine — să facem biserică așa cum am făcut dintotdeauna. Următoarea generație fie va vedea puterea lui Dumnezeu la lucru în viețile lor în moduri tangibile, reale, fie ei nu vor găsi de nici un folos mesajul nostru și nu vor avea nici un interes să îl urmeze pe Salvatorul nostru. Ei au nevoie să vadă uniformitate între viața noastră și credința noastră. Dacă ei nu o vor vedea, ei ne vor respinge și pe noi și pe Domnul nostru.

Nicky Cruz, un evanghelist și autor prolific cunoscut la nivel internațional, s-a întors la Hristos Isus de la o viață de violență și crimă după ce s-a întâlnit cu David Wilkerson în orașul New York în anul 1958. Istoria convertirii lui dramatice a fost povestită pentru prima dată în cartea Crucea și Pumnalul de David Wilkerson și mai apoi în propria lui carte best-seller Fugi, băiete, fugi.