SA SLUJIM CU DARUIRE!

Recent am venit înaintea Domnului în rugãciune, cu inima tare abatutã, îndureratã, încãrcatã de multe griji. Am început sã pledez cazul meu înaintea Lui:

“Of, Doamne, nu m-am simtit niciodatã asa de ostenit în toatã viata mea. De-abia mai pot sã continui!” Dupã aceea am început sã plâng. Eram asa de epuizat, cã pur si simplu am izbucnit în lacrimi. Cum stãteam eu asa si plângeam, am gândit: “Cu sigurantã, lacrimile mele vor misca inima Domnului!"

Duhul Sfânt s-a coborât peste mine si a lucrat – dar nu asa cum credeam eu cã va lucra! Eu asteptam compasiune, încurajare, întelegere. Si El mi-a dat toate acestea… dar într-un mod cu totul diferit de cum mã asteptam eu sã fie.

Domnul cu blândete m-a trimis la 2 Corinteni 9:6-11, si mi-a spus cã tot ce aveam nevoie era cuprins în acest pasaj:

“Să ştiţi: cine seamănă puţin, puţin va secera; iar cine seamănă mult, mult va secera. Fiecare să dea după cum a hotărât în inima lui: nu cu părere de rău, sau de silă, căci "pe cine dă cu bucurie, îl iubeşte Dumnezeu." Şi Dumnezeu poate să vă umple cu orice har, pentru ca, având totdeauna în toate lucrurile din destul, să prisosiţi în orice faptă bună, după cum este scris: "A împrăştiat, a dat săracilor, neprihănirea lui rămâne în veac." "Cel ce dă sămânţă semănătorului şi pâine pentru hrană", vă va da şi vă va înmulţi şi vouă sămânţa de semănat şi va face să crească roadele neprihănirii voastre. În chipul acesta veţi fi îmbogăţiţi în toate privinţele, pentru orice dărnicie, care, prin noi, va face să se aducă mulţumiri lui Dumnezeu” (2 Corinteni 9:6–11).

Am citit si recitit acest pasaj.. dar n-am primit nici o lãmurire. În cele din urmã, am închis Biblia si m-am rugat: “Doamne, nu înteleg nimic. Nu vãd nimic aici care sã aibã legaturã cu situatia mea, sã mã ajute sau sã mã încurajeze”.

În cele din urmã, Duhul a vorbit cu putere, dar în acelasi timp cu dragoste omului dinlãuntrul meu: “David, tot ce e aici are legaturã cu situatia prin care treci. În ultima vreme m-ai slujit fãrã dãruire si fãrã bucurie! Unde-ti sunt voiosia si bucuria cu care Mã slujeai? Cuvântul Meu nu se rezumã numai la a dãrui bani pentru sãraci. Se referã la slujirea fatã de Mine si de Trupul Meu!”

“Te-am chemat în Orasul New York si nu te-am trimis fãrã de ajutor sau fãrã sã-ti dau resurse din abundentã. Tot ceea ce ai nevoie îti este pus la dispozitie: tãrie, odihnã, putere, pricepere, bucurie, voiosie. Nu ai nici un motiv sã lucrezi cu tristete, sau sã te simti suprasolicitat, stresat. Ai acces la toatã tãria, puterea si bucuria de care ai nevoie!”