ÎNVAŢĂ SĂ TE RIDICI LA LUPTĂ PE PICIOARELE TALE

Trebuie sã înveti sã-ti duci propria luptã. Nu poti depinde de altcineva pentru eliberarea, pentru izbânda ta!

Poate cã ai pe cineva apropiat, un om al luptei prin rugãciune, un rãzboinic spiritual - pe care poti sã-l suni si sã-i spui: “Mã asteaptã o luptã, am o luptã de dus! Poti sã te rogi pentru mine? Stiu cã ai trecere la Dumnezeu!” Aceasta este biblic - dar nu este voia absolutã a lui Dumnezeu pentru tine! Dumnezeu vrea ca tu sã devii un rãzboinic, un om al luptei prin rugãciune! El vrea ca tu sã fii capabil sã tii piept diavolului.

Dumnezeu a promis lui Ghedeon: “Eu voi fi cu tine, şi vei bate pe Madian ca pe un singur om” (Judecãtori 6:16). Dumnezeu îi spusese deci: “Eu te-am trimis – Eu voi fi cu tine!”

Dar atunci oamenii din cetate au venit sã-l caute pe cel ce le dãrâmase idolii (vedeti Judecãtori 6:28-30). Unde era Ghedeon? Se ascundea - încã nu era sigur pe promisiunile lui Dumnezeu, încã se întreba dacã Dumnezeu era cu el. Ghedeon a spus: “Dacă Domnul este cu noi, pentru ce ni s-au întâmplat toate aceste lucruri? Şi unde sunt toate minunile acelea pe care ni le istorisesc părinţii noştri” (v. 13). Si tot asa este cu multi dintre noi! Isus ne-a promis “Şi iată că Eu sunt cu voi în toate zilele” (Matei 28:20). Si noi tot nu am învãtat sã depindem de Cuvântul Sãu si sã ne ducem lupta!

Lucrurile vor începe sã se schimbe – în clipa în care esti pe deplin convins cã Dumnezeu este cu tine. Cã El îti vorbeste si cã El îti va arãta tot ce ai nevoie sã stii!

Esti mai puternic(ã) decât crezi! Ca si Ghedeon, s-ar putea sã te întrebi: “Cum as putea eu sã lupt? Eu sunt asa de slab(ã), asa de lipsit(ã) de experientã”. Dar Dumnezeu a spus lui Ghedeon: “Du-te cu puterea aceasta pe care o ai” (6:14). “Care putere?” s-ar putea sã te întrebi. Puterea lui Ghedeon era legatã de cuvântul lui Dumnezeu cãtre el: “Cu sigurantã Eu voi fi cu tine” (“oare nu te trimit Eu?” (6:14).

Preaiubitilor, acelasi cuvânt – “Eu sunt cu voi” este puterea, tãria voastrã! Si voi veti primi acea putere crezând cã acest cuvânt este adevãrat - si actionând conform cu El!