ÎN TOATE LUCRURILE DIN DESTUL

De ce asa de multi credinciosi experimenteazã slãbiciunea, sentimentele de disperare si gol interior, ca si cum n-ar mai putea continua? Se întâmplã deoarece nu au revelatia, descoperirea pe care Duhul a dat-o lui Pavel – o revelatie a tuturor lucrurilor si proviziilor pe care Dumnezeu le-a fãcut posibile pentru aceia care le-ar revendica prin credintã!

Te potrivesti tu cumva descrierii fãcute de Pavel când vorbeste despre cel ce slujeste cu dãruire – cel care are tot ce are nevoie, ba încã mai mult decât are nevoie, chiar si în momente de crizã? Te-ai dovedit tu a fi acest slujitor, apropiindu-te de Banca raiului?

Timp de mai multi ani am lucrat cu Kathryn Kuhlman. Predicam din toata inima la întâlnirile ei dimineata si seara, si de obicei pe la finele zilei eram terminat de obosealã. Într-o searã, Kathryn ne-a spus lui Gwen si mie: “Haideti sã iesim undeva, sã mâncãm." Eu i-am spus: “Îmi pare rãu, dar sunt prea obosit”. Trebuie sã mã întorc la motel si sã dorm un pic”.

Ea s-a uitat la mine întrebãtoare, poate chiar cu ironie, si m-a întrebat: “Mãi, David, ai predicat tu astã searã sub ungerea Duhului?” Eu am rãspuns: “Stii bine cã da, doar ai vãzut ce pline erau altarele!"

Kathryn a spus cu voce scãzutã: “Atunci ceva îti lipseste. Dacã slujesti sub puterea Duhului Sfânt, atunci ar trebui sã fii mai puternic la finele serviciului decât când ai început – pentru cã El este Duhul dãtãtor de viatã! Te poti ridica mai presus de carne, pentru cã prin Duhul poti revendica acest privilegiu”. De atunci, de la acea datã, eu am dovedit acest adevãr în lucrarea mea.

“…pentru ca, având totdeauna în toate lucrurile din destul, să prisosiţi în orice faptă bună” (2 Corinteni 9:8). “Sã prisositi” aici literalmente înseamnã “sã aveti din abudentã, din belsug, sã aveti mai mult la sfârsit decât la început”. Cu alte cuvinte, pe mãsurã ce lupta se înteteste, harul lui Dumnezeu sporeste! Pe mãsurã ce slãbiciunea vine peste tine, tãria, puterea Sa se coboarã peste tine într-o si mai mare mãsurã – dacã crezi acest lucru!