PĂSTORUL NOSTRU ÎNCĂ MAI IUBEŞTE PE CEI RĂTĂCIŢI

Marele nostru Păstor iubeşte pe fiecare oaie care apucă pe căi greşite din cauza încercărilor, ispitelor, durerilor şi rănilor. Niciodată să nu îndrăznim să-L acuzăm pe Păstorul nostru de faptul că El ne-ar abandona. El continuă să meargă lângă noi şi să vegheze asupra noastră în orice vreme.

Chiar în acest moment s-ar putea să duci o luptă pierdută împotriva unei anumite ispite. Oricare ar fi acel lucru cu care te lupţi, eşti hotărât să nu fugi de Domnul. Tu refuzi să te laşi stăpânit de acel păcat. În schimb, ai pus la inimă Cuvântul lui Dumnezeu.

Cu toate acestea, la fel ca şi David, te-ai epuizat. Iar acum ai ajuns într-un punct în care te simţi absolut disperat. Duşmanul te copleşeşte cu disperare, frică şi minciuni.

Încercarea ta s-ar putea să devină şi mai misterioară şi inexplicabilă. Dar vreau să ştii că indiferent de ceea prin ce treci tu acum, Duhul Sfânt doreşte să-L descopere în tine pe Iehova Rohi, Domnul, Păstorul tău. Tu ai un Păstor care doreşte să-Şi imprime dragostea Sa în inima ta.

Isus ne asigură: „Niciodată nu te voi lăsa şi nu te voi părăsi.” Iar Tatăl nostru ceresc – Iehova Rohi, Domnul Păstorul nostru – ni S-a revelat în Psalmul 23. El ne spune: „Te cunosc pe nume şi ştiu prin ce treci tu acum. Vino, odihneşte-te în harul şi dragostea Mea. Nu încerca să înţelegi totul. Doar acceptă dragostea Mea pentru tine şi odihneşte-te în mâinile Mele iubitoare. Da, sunt Domnul oştirilor. Sunt Dumnezeul măreţ şi sfânt. Vreau ca tu să cunoşti toate aceste revelaţii despre Mine. Dar singura revelaţie pe care doresc s-o ai chiar în acest moment este revelaţia lui Iehova Rohi. Vreau să Mă cunoşti ca şi Păstorul tău iubitor şi grijuliu. Şi vreau să te odihneşti cu siguranţa că Eu voi fi cu tine în toate încercările tale, în dragostea şi blândeţea Mea.