„TU M-AI CUNOSCUT”

Domnul ne pune o întrebare: „Crezi tu cu adevărat că Eu văd întocmai ce înduri tu chiar acum?”
Poate în timp ce citești acest mesaj, treci prin situații care necesită intervenția Lui în numele tău. Însăși natura problemei tale solicită un răspuns.
Crezi tu că Dumnezeu monitorizează cu bucurie fiecare mișcare a ta, la fel cum face un tată cu bebelușul său? Crezi tu că El este la lucru precum un Tată iubitor și grijuliu ― punând în burduf fiecare lacrimă, auzind fiecare suspin, mișcându-se pe deasupra ta?
Exact acesta este modul în care Biblia Îl descrie. „Ochii Domnului sunt peste cei fără prihană și urechile Lui iau aminte la strigătele lor...Când strigă cei fără prihană, Domnul aude și-i scapă din toate necazurile lor” (Psalmul 34:15, 17).
„Cum se îndură un tată de copiii lui, așa Se îndură Domnul de cei ce se tem de El ” (Psalmul 103: 13).
Cuvântul evreiesc pentru „îndură” aici înseamnă „a strânge în brațe, a iubi, a fi plin de compasiune.” Scriptura ne spune că Dumnezeu strânge în brațele Sale pe cei ce se tem de El (cred în El). Și El îți spune: „Știu toate gândurile tale, toate grijile tale. Cunosc fiecare bătălie căreia trebuie să îi ții piept. Și îmi pasă de toate acestea.
David a scris un pasaj bine cunoscut tocmai despre acest subiect: „Doamne, Tu mă cercetezi....știi când stau jos și când mă scol și de departe îmi pătrunzi gândul. Știi când umblu și când mă culc și cunoști toate căile mele. Căci nu-mi ajunge cuvântul pe limbă, și Tu Doamne îl și cunoști în totul” (Psalmul 139:1-4).
„Cât de nepătrunse mi se par gândurile Tale, Dumnezeule, și cât de mare este numărul lor! Dacă le număr, sunt mai multe decât boabele de nisip” (Psalmul 139:17-18).
David spune aici: „Dumnezeu cunoaște totul despre mine. El vede fiecare mișcare de a mea, chiar și gândurile. Oriunde mă îndrept, El este acolo.”