NU ESTE NICI O CRIZĂ LA DOMNUL

Orice credincios care dorește să placă lui Dumnezeu în ce privește viața lui de rugăciune trebuie să clarifice această întrebare: „Are Dumnezeu tot ceea ce am eu nevoie sau este necesar să merg în altă parte pentru răspunsul meu?”
Aceasta pare a fi o simplă întrebare ― poate una care nici nu are nevoie să fie pusă. Cei mai mulți creștini vor răspunde: „Da, bineînțeles că eu cred că Dumnezeu are tot ceea ce am nevoie.” Dar în realitate, mulți dintre noi nu sunt convinși! Noi spunem că credem acest lucru, dar apoi o criză lovește și Dumnezeu aparent nu răspunde. De multe ori, la asemenea momente nu credem cu adevărat că El are ceea ce noi avem nevoie.
Pavel ne îndeamnă: „Și Dumnezeul meu să îngrijească de toate trebuințele voastre, după bogăția Sa, în slavă, în Isus Hristos” (Filipeni 4:19). Domnul are o visterie îmbelșugată cu care să ne suplinească fiecare dintre nevoile noastre. Și slujitorii credinței știu asta.
Dumnezeu a petrecut patruzeci de ani încercând să convingă pe poporul Israel că niciodată nu vor duce lipsă de nimic. El a promis că va fi ajutorul și sursa lor constantă. „Căci Domnul, Dumnezeul tău, te-a binecuvântat în tot lucrul mâinilor tale şi ți-a cunoscut călătoria în această mare pustie. Iată, de patruzeci de ani de când Domnul, Dumnezeul tău, este cu tine şi n-ai dus lipsă de nimic” (Deuteronom 2:7).
Dumnezeu le spunea: „Nu este lipsă, nu este deficit. Eu am tot ceea ce voi aveți nevoie. Și vouă v-am dat tot.”
„Căci Domnul, Dumnezeul tău, are să te ducă într-o țară bună,…..o țară…unde nu vei duce lipsă de nimic.....Când vei mânca …te vei sătura” (Deuteronom 8:7,9-10 ).
În aceste vremuri Domnul ne-a adus în Țara noastră Promisă: Hristos! Isus este pentru noi un loc trainic, unde niciodată nu este vreo o lipsă. În El locuiește trupește toată plinătatea Dumnezeirii.
În Vechiul Testament, credincioșii aveau gloria lui Dumnezeu. Dar Dumnezeu spune că El a oferit ceva chiar mai bun pentru noi și aceasta este prezența lui Isus Însuși. El este mereu prezent în noi.