CUM AM PUTEA NOI SĂ TĂCEM? - Nicky Cruz

Dumnezeu m-a salvat făcând apel la inima mea. Pe măsură ce credința și devotamentul meu pentru El creștea, Dumnezeu îmi dăruia cunoștință și înțelepciune, o înțelegere a căilor Sale, o dorință de a studia și a învăța, de a crește tot mai adânc în înțelepciune. Este un proces de mentorat și maturizare, unul care va continua până în ziua în care voi muri, dar care a început cu un apel la partea mea emoțională, nu la cea intelectuală.
Am crescut într-o familie care nu a știut nimic despre Isus. Mama mea și tatăl meu erau copii ai întunericului, afundați într-un stil de viață legat de ocult, orbiți la lumina harului minunat al lui Isus. Îmi amintesc cu claritate ochii mamei mele. Erau reci, întunecați și goi. Ochi lipsiți de emoție. Nu era nimic acolo: nu dragoste, nu sentiment, nu compasiune.... nimic decât întunecime. Privind în ochii ei era ca și cum priveam hăul iadului. Uneori simțeam ca și cum Satan mă privea înapoi prin ochii pustii și goi ai mamei mele.
Prin harul lui Dumnezeu am putut, mai târziu, să conduc pe mama și tatăl meu la Domnul. Ea a devenit un puternic martor al iertării minunate a lui Dumnezeu, și, pentru prima dată, am putut să privesc ochii mamei și să văd dragostea și compasiunea după care tânjisem totdeauna. Goliciunea dispăruse, iar în locul ei era frumusețe pură, un suflet ce a fost eliberat de ură și disperare. Ea era un copil al libertății.
Cum am putea noi să tăcem iarăși, când am fost martorii transformării miraculoase a unui suflet eliberat din strânsoarea lui Satan? Odată ce am văzut ce poate face Isus în și printr-o viață devotată voii Sale, noi suntem schimbați pentru totdeauna. Începem să tânjim după toată înțelepciunea și împuternicirea pe care Duhul Sfânt are să ne ofere. Nu ne putem opri din mijlocirea pentru cei pierduți, dorind fierbinte să îi atingem cu mesajul lui Dumnezeu.
Nicky Cruz, cunoscut evanghelist internațional și autor prolific, s-a întors la Isus Hristos de la o viață de violență și crimă după ce s-a întâlnit cu David Wilkerson în New York în anul 1958. Relatarea convertirii sale dramatice a fost spusă întâi în cartea Crucea și Pumnalul de David Wilkerson, iar apoi în propriul lui bestseller Fugi, Băiete, Fugi.