SECRETUL UNEI VIEȚI BIRUITOARE

„Dar voi, preaiubiţilor, zidiţi-vă sufleteşte pe credinţa voastră preasfântă, rugaţi-vă prin Duhul Sfânt, ţineţi-vă în dragostea lui Dumnezeu şi aşteptaţi îndurarea Domnului nostru Isus Hristos pentru viaţa veşnică” (Iuda 20-21).
Când am citit aceste cuvinte din Iuda, am auzit Duhul șoptind încet: „David, doresc ca tu să intri în plinătatea și bucuria dragostei Mele. Ai înțeles teologia corect. Dar tu nu ai experimentat adevărata odihnă sufletească ce vine pe măsură ce te ții în dragostea Mea. Până acum tu ai fost numai până la glezne în dragostea mea. Există un întreg ocean pentru tine în care să înoți.”
Biblia este plină cu adevărul dragostei lui Dumnezeu. Cu toate acestea, recunosc că uneori îmi permit să mă întreb cum ar putea Domnul să mă iubească. Nu că m-aș îndoi de dragostea Lui. Este mai mult un eșec din partea mea de a mă ține în cunoștința și siguranța dragostei Lui pentru mine.
Descoperirea dragostei lui Dumnezeu vine, în parte, când suntem născuți din nou. Dacă ar fi să întrebi pe cei mai mulți creștini ce știu despre dragostea lui Dumnezeu pentru ei, ar răspunde, „Știu că Dumnezeu mă iubește pentru că El a dat Fiul Său să moară pentru mine.” Ar cita Ioan 3:16 „Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea că a dat pe singurul Lui Fiul, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viața veșnică.”
Este un moment minunat atunci când înțelegi în profunzime acest adevăr: „Dumnezeu m-a iubit când am fost pierdut, distrus, străin. Și El Și-a dovedit dragostea Lui pentru mine prin faptul că Și-a sacrificat propriul Său Fiu în numele meu.”
A înțelege dragostea lui Dumnezeu este secretul pentru o viață biruitoare. Mulțimi de oameni devin reci din punct de vedere spiritual pentru că sunt în necunoștință de dragostea lui Dumnezeu față de ei. Ei nu știu că cea mai mare armă împotriva atacurilor lui Satan este să fii pe deplin convins de dragostea Lui, care vine prin descoperirea Duhului Sfânt.