MAI BUN CA CINCIZECIMEA

Ioan Botezãtorul n-a ajuns niciodatã la Cincizecime! El n-a vãzut niciuna din acele limbi de foc, nici n-a auzit acel vâjâit de vânt puternic. N-a vãzut Ierusalimul cutremurat si multimile transformate. Dar Ioan a spus cã bucuria sa a fost deplinã! El a auzit ceva mai bun decât vâjâitul vântului, mai bun decât vestile bune, mai bun decât glasul unei mirese bucuroase. El a auzit vocea Mântuitorului.

“Cine are mireasă, este mire; dar prietenul mirelui, care stă şi-l ascultă, se bucură foarte mult când aude glasul mirelui: şi această bucurie, care este a mea, este deplină” (Ioan 3:29).

Ioan a gustat din cea mai mare bucurie pe care cineva care-L urmeazã pe Hristos poate sã o afle. El a spus, "am stat si L-am ascultat cu atentie. Vocea Sa mi-a fãcut inima sã tresalte. Mi-a vorbit personal mie. L-am ascultat pe Domnul meu si asta este bucuria mea. Sã ascult, sã aud vocea Sa."

Ioan putea spune: " O, da, L-am iubit. M-am închinat la picioarele Sale si i-am spus ce nevrednic sunt. Dar bucuria mea nu constã în ceea ce i-am spus eu Lui, bucuria mea stã în ce mi-a spus El mie! Am auzit vocea Sa, si mã bucur si numai la auzul glasului, vocii aceleia."

Unii spun cã Domnul nu mai vorbeste oamenilor, cu exceptia Cuvantului revelat. Ei nu pot crede ca oamenii pot auzi si astazi direct si pot fi binecuvântati prin auzirea acelei voci, acelui “susur blând si subtire”.

Isus a spus, “Oile Mele îmi cunosc glasul; ele aud când le chem pe nume.. Nu merg deloc după un străin.. pentru că nu-i cunosc glasul…” În zilele noastre ne temem de tot felul de abuzuri, ne temem cã vom fi condusi cãtre descoperiri contrare Cuvântului lui Dumnezeu. Dar, toate acele abuzuri nu sunt vina lui Dumnezeu. Fiecare falsã vedenie, fiecare profetie falsã, sau falsã îndrumare sunt un rezultat direct al propriei mândrii a omului si al propriei lui vointe. Oamenii abuzeazã de fiecare dar de la Dumnezeu. Totusi, Dumnezeu încã vorbeste direct acelor inimi care sunt gata sã-L audã.

“După ce a vorbit în vechime părinţilor noştri prin prooroci, în multe rânduri şi în multe chipuri, Dumnezeu, la sfârşitul acestor zile, ne-a vorbit prin Fiul” (Evrei 1:1)

De aceea, cum zice Duhul Sfânt: "Astăzi, dacă auziţi glasul Lui, nu vă împietriţi inimile.