L-AM LIMITAT PE DUMNEZEU FIIND MULTUMITI CU PREA PUTIN

Dumnezeu are atât de multe sã vã ofere. Dorinta Sa este sã deschidã “zăgazurile cerurilor si sã toarne peste voi belşug de binecuvântare”. (Maleahi 3:10). El stã în picioare într-un “depozit” plin, spunând “Eu sunt un Dumnezeu care dãruieste, un Dumnezeu iubitor, dar asa de putini vor primi de la Mine, pentru cã nu Mã lasã sã le fiu Dumnezeu!”

Sigur, trebuie sã multumim lui Dumnezeu pentru tot ce a fãcut pentru noi si ne-a dat deja. Si totusi, nu putem sã-L limitãm pe Dumnezeu fiind satisfãcuti cu ceea ce credem noi cã e foarte mult! Multi crestini sunt multumiti doar sã stea în bisericã si sã fie binecuvântati cu prezenta lui Dumnezeu. Asemenea oameni sunt ca niste “buretzi multumiti” si nimic mai mult! Ei absorb totul, cum absoarbe buretele, si îL limiteazã pe Dumnezeu în vietile lor, când El ar dori asa de mult sã le dea ungere pentru slujire.

Când ucenicii s-au minunat de miracolele înfãptuite de Hristos, Isus le-a rãspuns: “Dumnezeu are o lucrare încã si mai mare înaintea voastrã!” Majoritatea din noi suntem precum ucenicii. Vedem o minune, si suntem multumiti sã vorbim despre ea toatã viata. Totusi, dacã L-am cunoaste cu adevãrat pe Dumnezeu si L-am lãsa sã ne fie Dumnezeu, I-am cere cu mult mai mult:

- Am ajunge în locurile ceresti prin credintã, încrezându-ne în Dumnezeu cã va da jos acei conducãtori locali care sunt fãrã de Dumnezeu precum cei ai statului, sau ai agentiilor federale. Am da jos cãpeteniile si puterile, asa cum a spus Domnul în Scripturã!

- Ne-am încrede cã Dumnezeu ne dã ajutor sã saturãm orasul nostru cu Evanghelia lui Isus. Ne-am ridica în credintã împotriva fiecãrei arme atintite împotriva noastrã, si am dãrâma fortãretele drãcesti din familiile si bisericile noastre.

Viziunea noastrã ar fi nemãrginitã. Ne-am încrede în Dumnezeu pentru lucruri încã si mai mari pentru împãrãtia Sa!