O NEPRIHĂNIRE DE DURATĂ

Zdrobirea înseamnă să renunți la toată speranța de a obține cerul prin orice măsură de bunătate personală. Înseamnă a abandona toată încrederea în eforturile noastre proprii. Înseamnă să ne întoarcem cu toată ființa spre victoria crucii lui Hristos, crezând că El este singura cale. În cele din urmă, înseamnă a ne încrede în El că ne va împuternici prin Duhul Său pentru a trăi conform exigențelor Sale asupra vieții noastre.
Avem nevoie zdrobire și umilință pentru a stărui în umblarea în credință. „Domnul este aproape de cei cu inima frântă și mântuiește pe cei cu duhul zdrobit” (Psalmul 34:18).
„Căci aşa vorbeşte Cel Preaînalt, a cărui locuinţă este veşnică şi al cărui Nume este sfânt: „Eu locuiesc în locuri înalte şi în sfinţenie, dar sunt cu omul zdrobit şi smerit, ca să înviorez duhurile smerite şi să îmbărbătez inimile zdrobite” (Isaia 57:15).
Nu contează cum aș putea să mă simt, Hristos este neprihănirea mea. Indiferent de cât de multe îndoieli se vor înălța, Hristos este neprihănirea mea. Nu contează câte acuzații aud din partea diavolului de-a lungul zilei, eu mă bazez pe aceasta: Dumnezeu mă vede în calitate de neprihănit în Hristos!
„Iată spre cine Îmi voi îndrepta privirile: spre cel ce suferă şi are duhul mâhnit, spre cel ce se teme de Cuvântul Meu” (Isaia 66:2).
Unde este Mielul lui Dumnezeu acum? El este în ceruri, așezat pe scaunul Lui de domnie, Regele regilor, Domnul domnilor, Prințul Păcii. Într-o zi toate religiile lumii își vor pleca genunchii înaintea lui Isus și vor mărturisi că El este Domnul. „Orice genunchi se va pleca și orice limbă va mărturisi că El a fost — El este — veșnicul Miel al lui Dumnezeu” (vezi Filipeni 2:10-11). Iată Mielul lui Dumnezeu!