APROPIEREA DE DUMNEZEU

L-am cautat pe Domnul in rugaciune si L-am intrebat: “Care este cel mai important lucru ca Tu sa ne faci templul tau, sa vii sa locuiesti in noi?” Iata ce raspuns am primit: apropierea cu indrazneala si incredere.


Pavel spune despre Christos “În El avem, prin credinţa în El, slobozenia şi apropierea de Dumnezeu cu încredere” (Efeseni 3:12).


In templul evreiesc era foarte putin acces la Dumnezeu. De fapt, asemenea access era posibil doar marelui preot, dar si atunci doar o data pe an. In momentul respectiv, preotul intra in templul lui Dumnezeu cu frica si cu cutremur. Stia ca ar putea fi trantit la pamant daca s-ar fi apropiat de locul indurarii cu pacat neiertat in inima lui.


Astazi Dumnezeu a iesit din acea mica incapere cu acces restrictionat. Si a venit la noi in mod direct, in toata ocara si stricaciunea noastra. El ne spune: “Am venit sa locuiesc in tine. Nu trebuie sa-ti ascunzi ticalosia si disperarea, deznadejdea, de Mine. Te-am ales pentru ca te vreau si am sa transform trupul tau in casa in care voi locui Eu, in locuinta Mea”.


“Voi trimite Duhul Meu Sfant, care te va sfinti. El va curati si va matura fiecare incapere, pentru a pregati inima ta ca sa fie mireasa Mea, si asta inca nu e tot. O sa te asez chiar langa Mine si o sa te indemn sa te apropii cu indrazneala de tronul Meu, cu incredere”. Vezi tu, Eu vreau ca tu sa ceri de la Mine putere, har, tarie, tot ce ai nevoie. Am coborat cerul in sufletul tau, ca tu sa ai access la toate. Esti bogat, chiar daca tu nici macar nu-ti dai seama de asta. Esti mostenitorul a toata gloria Mea”.


Singurul motiv pentru care trupul tau este sfant este pentru ca Duhul Sfant locuieste acolo. Si este pastrat sfant numai prin prezenta si puterea Sa continua.Tu nu poti face asta. Nervii tai ar fi distrusi fie si numai incercand sa protejezi toate intrarile. Te-ai descuraja cand ai vedea ca nu poti sa opresti toata colbaraia si murdaria ce sunt suflate pe neasteptate. Puterile ti s-ar imputina alergand din incapere in incapere, maturand si lustruind, incercand sa faci lucrurile sa arate bine.


Fiecare crestin trebuie sa se bucure de acest lucru: Dumnezeu este in tine. Si este cu tine mereu, deci cine poate fi impotriva ta?