CUVÂNT MAI DEPARTE

“Şi când se surpă temeliile, ce ar putea să mai facă cel neprihănit?”

Recent m-am simtit obligat sã transmit un mesaj URGENT avertizând despre o mare calamitate pe cale de a se întâmpla - astfel cã îi va face sã tremure chiar si pe alesii lui Dumnezeu.

Un Episcop a întrebat: “Si mai departe? Cum ar trebui cel neprihãnit sã receptioneze asa un cuvânt?

Eu pot numai sã rãspund împãrtãsindu-vã ceea ce Duhul Sfânt spune propriei mele inimi si ce o sã fac eu. Am spus cã am fost condus într-un mod practic sã pun deoparte provizii de hranã pentru vreme de o lunã – pentru cã am fost martor la panicã din momentele de terorism. Acela ar trebui sã fie un cuvânt personal pentru fiecare individ.

Aceasta este ceea ce aud pe Duhul Sfânt spunând inimii mele cu privire la ceea am sã fac eu ca rãspuns spiritual la calamitatea iminentã. Pur si simplu aceasta: SÃ STAU LINISTIT SI SÃ VÃD IZBÃVIREA DOMNULUI.

“Moise a răspuns poporului: "Nu vă temeţi de nimic, staţi pe loc, şi veţi vedea izbăvirea, pe care v-o va da Domnul în ziua aceasta... Domnul Se va lupta pentru voi; dar voi, staţi liniştiţi” (Exod 14:13-14).

Aceasta este atitudinea de credintã în faţa calamitãţii. Ce sã facã Israel la un pas de Marea Roşie? Armata lui Faraon se apropie din ce în ce, sunt munţi de ambele pãrti, si o mare imposibilã în faţã. Carnea, omul carnal strigã: “Fã ceva!”

Carnea îsi strigã disperarea. Pot oamenii lui Dumnezeu sã sece marea? Sã facã din munte - şes? Sã lupte cu o mare armatã farã sã aibã arme? Ei se gãsesc în ceea ce pare a fi o îngrozitoare si înspãimântoare situaţie. Poporul lui Dumnezeu tremura - si în aceastã orã a tremurului vine un cuvânt de la Dumnezeu. În esenţã:

“Stati linistiti. Nu vã temeti. Aceasta este ora izbãvirii. Veti fi martori la doborârea unei puteri mondiale. Dar, în aceeasi orã, Eu voi lupta pentru voi. Pãstrati-vã pacea – stati pe loc, linistiti, si priviti lucrarea Mea”.

Preaiubitilor, strigãtul meu de alarmã, avertizarea mea este numai una din multele voci care spun acelasi lucru. S-ar putea ca sã tremuram cu totii pentru o vreme, dar aceia care cu adevãrat cunosc Cuvântul lui Dumnezeu vor fi degrabã consolati, mângâiati de Duhul Sfânt. Vom fi botezati cu o mare pace – un calm supranatural - care va fi o uriasã mãrturie multimilor înspãimântate.