O PROMISIUNE SOLIDĂ

Când așteptăm în credință ca Dumnezeu să acționeze, noi trebuie să avem încredere că El ne aude strigătul inimii noastre: „Frații mei, luaţi ca pildă de suferință şi de răbdare pe prorocii care au vorbit în Numele Domnului.....şi cum Domnul este plin de milă şi de îndurare”(Iacov 5:10-11). Dumnezeu este foarte mult mișcat de lacrimile și de suspinele noastre. El aude plânsul nostru.
Isus ne-a dat o făgăduință solidă pentru aceste zile din urmă.
Hristos ne-a lăsat o promisiune glorioasă să ne treacă prin zilele întunecate pe care lumea le înfruntă chiar acum. El spune tuturor celor care și-au luat crucea și vin după El: „Fiindcă ai păzit cuvântul răbdării Mele, te voi păzi şi Eu de ceasul încercării care are să vină peste lumea întreagă, ca să încerce pe locuitorii pământului” (Apocalipsa 3:10).
Isus ne spune, în esență: „Ați rămas credincioși când ați fost încercați de lume. Ați așteptat cu bucurie ca Eu să rezolv lucrurile. Acum, când peste tot este numai confuzie și lumea se află în ceasul încercării, Eu vă voi păzi de încercare. Deja ați dovedit că vă veți încrede în Mine, indiferent de ceea ce se va întâmpla!”
Martorii strălucitori ai lui Hristos în aceste vremuri din urmă vor fi un popor umil care l-au dovedit pe El credincios. Ei nu doar declară „Dumnezeu are totul sub control,” ci într-adevăr I-au permis să aibă controlul asupra vieții lor. Și toți cei din jurul lor au văzut lucrul acesta! Frumusețea mărturiei lor va atrage pe mulți spre Domnul. Iar mărturia lor este aceasta: „El nu se teme de vești rele, ci inima lui este tare, încrezătoare în Domnul” (Psalmul 112:7). Amin!