DUMNEZEU DEJA A VORBIT - Carter Conlon

Sunt multe motive pentru care Dumnezeu tace, dar o să fac referire la ceva ce El mi-a pus de curând pe inimă. Uneori Dumnezeu tace pentru că deja ți-a vorbit! Dacă te gândești la acest lucru, cum poți să îl acuzi pe Dumnezeu că tace când El ți-a lăsat șaizeci-și-șase scrisori, mii de versete? Nu mai este nevoie ca El să se repete. Nu  ești fericit că Geneza nu spune: „Dumnezeu a zis: ,Să fie lumină! Să fie lumină!’”?
Dacă am fi fost acolo în acea primă zi, când Dumnezeu a zis: „Să fie lumină!” am fi țopăit de bucurie și ne-am fi veselit de la șase dimineața până pe la șase seara.
Însă, deodată, când începe să se întunece ne panicăm, „Oh, nu, știam eu că nu o să dureze! Știam că lumina o să se ducă. Poate că am făcut ceva rău. Poate că nu am citit destul de mult din Cuvânt.”
Lumina încet dispare și noi petrecem următoarele doisprezece  ore plini de tristețe — până când lumina reapare și realizăm că atunci când Dumnezeu a zis „Să fie lumină” nu a vrut să spună că nu va fi noapte, că nu vor fi anotimpuri când nu vom putea vedea. Nu a vrut să spună că totdeauna vom putea înțelege tot ce se întâmplă în locurile cerești. Cu toate acestea, lumina totdeuna reapare, și vedem că ceea ce Dumnezeu a vorbit continuă să se împlinească fără ca El să vorbească din nou.
Un motiv pentru care El poate să tacă este că există un timp hotărât pentru Cuvântul Lui să se împlinească. Un astfel de exemplu în Biblie este Iosif, căruia i s-a dat promisiunea incredibilă că într-o zi va domni. El urma să fie omul prin care vor fi revărsate mari binecuvântări. Totuși, era un timp fixat pentru împlinirea făgăduinței și el trebuia să urmeze planul lui Dumnezeu.
Carter Conlon s-a alăturat echipei pastorale a bisericii Times Square în 1994 la invitația pastorului fondator, David Wilkerson, și a fost numit pastor principal în 2001.