SUNETUL VICTORIEI

Când am fondat Biserica Times Square în anul 1987, foarte curând am realizat că noi păstoream într-un Corint modern, una din cele mai carnale zone din lume în vremurile Noului Testament. Prin urmare, a trebuit să predicăm un mesaj de cercetare care să trezească inimile oamenilor. Când ne-am deschis ușile prima oară, la serviciile noastre participau mulți creștini care lucrau în industria de divertisment, pe scenele teatrelor, la televiziune și film. Unii au ales să rămână în carierele care în mod clar îl dezonorau pe Domnul.
Ne puneam întrebarea dacă puteam evangheliza oamenii nemântuiți din industria spectacolului dacă proprii noștri membri de biserică încă mai erau implicați în aspecte dezgustătoare ale acestei afaceri. Așa că am predicat un mesaj al „separării”, iar Domnul începea să lucreze cu oamenii. Mulți dintre ei au renunțat la carierele profitabile din industria show-ului și Dumnezeu i-a binecuvântat în mod minunat. „Ieșiți din mijlocul lor și depărtați-vă de ei, zice Domnul” (2 Corinteni 6:17).
Am descoperit că Domnul își păstrase pentru El Însuși o rămășiță sfântă în biserica Times Square, un popor care iubea Cuvântul Său. În fiecare serviciu de biserică oamenii stăteau precum păsările flămânde, cu gurile deschise larg după mâncare. După aceea, luau cu ei acasă casete audio cu predici pentru a asculta. Biserica noastră a experimentat un duh de pocăință, o râvnă de a asculta, o tragere de inimă de a se conforma Cuvântului lui Dumnezeu.
Pe măsură ce toți veneau sub puterea și conducerea Cuvântului lui Dumnezeu, slujitori și membri bisericii deopotrivă, serviciile noastre erau umplute cu mult mai mult decât lacrimi de pocăință. Sanctuarul era umplut cu sunete de victorie, bucurie și veselie. Era multă bucurie deoarece începusem să înțelegem mărețul adevăr al Cuvântului lui Dumnezeu.
Am învățat că pentru a menține bucuria Domnului în mijlocul poporului Său, Dumnezeu cere o lucrare mai profundă în viețile noastre.