AȘTEPTÂND PE ISUS - Gary Wilkerson

Nu aș predica un mesaj despre „așteptarea puterii lui Dumnezeu” dacă nu ar fi convins că este reală. Soția mea Kelly și cu mine am umblat printr-o asemenea experiență. Am scris și mai înainte despre fiul nostru Elliot care a fost dependent de heroină. La un moment dat chiar a locuit pe stradă. Am încercat să îl ajutăm prin intermediul programelor de reabilitare și contactând persoane care ar putea să ajungă mai bine la inima lui, dar nimic nu îl atingea vreodată. Multe nopți Kelly și cu mine am adormit plângând din pricina aceasta; a fost una din cele mai dificile perioade din viața mea.
Într-o noapte Kelly mi-a spus că Domnul i-a vorbit și mi-am dat seama că era cu adevărat îmbrăcată cu ceva din partea lui Dumnezeu.
„Am visat că Elliot era întins la pământ, lipsit de cunoștință. Isus mi-a spus să îl ridic, și când l-am ridicat, trupul lui atârna fără vlagă în brațele mele. Când Isus l-a ridicat din brațele mele, am fost atât de ușurată. Dar apoi El s-a întors cu spatele la mine așa că nu am mai putut să îl văd pe Elliot.”
„Acest lucru m-a tulburat, însă am avut un puternic simțământ că Domnul îmi spunea: ‚Nu poți să faci asta singură. Trebuie să încetezi a interveni. Tu nu poți vedea acest lucru, dar eu fac o lucrare în Elliot care este ascunsă de ochii tăi.’”
Câteva săptămâni mai târziu Duhul Sfânt l-a apucat pe fiul nostru și l-a transformat. El l-a răscumpărat în întregime pe Elliot și astăzi este un tânăr care mărturisește cu putere pentru Dumnezeu.
Prieteni, dacă astăzi eșuăm, este cumva din cauză că nu așteptăm după puterea lui Dumnezeu? Este cumva din cauză că noi ne „înfățișăm” decât să ne „ascundem” în rugăciune? Te îndemn să aștepți pe Isus. Când cuvântul Lui vine la tine prin Duhul Sfânt, șoptind: „Înfățișează-te”, atunci nu va fi nimic cu care să se compare.
În acea zi, vei vedea cerul atingând pământul în feluri cum niciodată nu ți-ai închipuit. Vei vorbi cu mai multă convingere, autoritate, îndrăzneală. Și plăcerea ta în umblarea cu Isus nu va fi ca nimic din ce ai experimentat vreodată.