STÂND ÎN NECREDINȚĂ - Carter Conlon

Sunt convins că Dumnezeu inaugurează ceva cu adevărat important în acest ceas al istoriei; el a decretat un moment al milei pentru America. Indiferent cât de înverșunate împotriva lui Hristos au fost inimile oamenilor în trecut, Dumnezeu ne arată acum o fereastră deschisă. Drept urmare, eu nu doresc să îmi petrec întreaga viață de rugăciune strigând la Dumnezeu: „Te rog, Doamne!” În schimb, doresc să mă rog: „Da Doamne!” și să aflu care este contribuția mea. „Da, Doamne, ce dorești ca să fac? Da, Doamne, ce dorești ca să spun? Da, Doamne, unde dorești ca să mă duc?”
Când Dumnezeu a ales-o pe Rebeca să devină mireasa lui Isaac, ea a trebuit să se mute de acolo de unde era și să plece acolo unde Dumnezeu a chemat-o să fie, pentru ca planul Lui să fie împlinit (vezi Geneza 24:58). La fel, Dumnezeu vorbește oamenilor astăzi, spunându-le să se ridice și să plece din anumite lucruri. Deci, decât să spună mereu: „Te rog, Doamne, dă-mi harul de a ieși din relația asta. Dă-mi harul de a înceta practica aceasta,” este timpul pentru a începe să spui: „Da, Doamne, tu m-ai chemat la ceva mai adânc. Tu m-ai chemat să fiu o persoană care se poate lăuda cu Tine până în punctul în care ceilalți nu se pot abține ci își vor apleca privirile și se vor închina. Deci nu voi mai spune: „Te rog, Doamne, câtă vreme eu pur și simplu stau în necredință. Eu voi cădea de acord cu Tine, ies de unde nu trebuie să fiu, și voi pleca acolo unde mă chemi!”
Poate tu deja știi ce Dumnezeu îți cere să faci. Dacă El ți-a vorbit inimii tale, începe cu acele lucruri. Dacă Domnul îți cere să ierți, atunci iartă. Dacă îți cere să vorbești adevărul, atunci fă acest lucru. Până când tu îndeplinești ceea ce El deja ți-a spus să faci, celelalte călăuziri din partea Domnului vor rămâne ascunse.
Carter Conlon  s-a alăturat echipei de conducere a bisericii Times Square în 1994 la invitația pastorului fondator David Wilkerson, și a fost numit pastor senior în 2001.