VORBEȘTE VULPILOR - Carter Conlon

De îndată ce ești hotărât să pui lucrurile la punct în viața ta, nu fi surprins dacă dușmanul vine și îți spune că nu o sa poți reuși. Chiar și Isus a trebuit să facă față acestor minciuni, dar El știa că nu este decât o vulpe care încerca să distrugă roada din via pe care Dumnezeu I-a dat-o Lui.
Scripturile ne vorbesc despre o întâmplare când „câţiva farisei ...I-au zis [lui Isus]: „Pleacă şi du-Te de aici, căci Irod vrea să Te omoare”. „Duceţi-vă”, le-a răspuns El, „şi spuneţi vulpii aceleia: Iată că scot dracii şi săvârșesc vindecări astăzi şi mâine, iar a treia zi voi isprăvi.”
„Ispăvi” înseamnă că El Își va atinge scopul. Diavolul, fără îndoială, va încerca să te facă să te abată de la drum spunându-ți: „ Această cale este prea grea pentru tine. Ia o cale mai ușoară. Nu trebuie să faci lucrurile în felul lui Dumnezeu!” Totuși, observați răspunsul lui Isus: „Nu! Eu scot demoni și vindecările sunt în floare. Și a treia zi eu o să Îmi ating scopul prin puterea lui Dumnezeu!”
Și tu ai puterea să vorbești vulpilor din viața ta: „Nu îți voi mai permite să stai în viața mea! Prin harul lui Dumnezeu, eu mă voi descotorosi de tine. Mi s-a dat putere să înfrunt răul, și curge vindecare prin viața mea. Eu nu iau cu mine la locul de muncă ceva ce se numește creștinism dar începe să miroase urât când trec pe lângă alții. Nu, eu aduc cu mine prezența dulce a lui Dumnezeu oriunde merg. Eu voi sfârși călătoria mea, și o să ating potențialul maxim la care viața mea este chemată să fie. Nici o vulpe mică nu mă va deraia de la planul lui Dumnezeu pentru viața mea!”
Vorbește vulpilor și încrede-te în Domnul pentru harul și purtarea Sa de grijă.

Carter Conlon  s-a alăturat echipei de conducere a bisericii Times Square în 1994 la invitația pastorului fondator David Wilkerson, și a fost numit pastor senior în 2001.