DE CE SUNTEM BINECUVÂNTAȚI?

Dumnezeu vrea să aducă binecuvântarea și bunăvoința în viața ta. El abia așteaptă să îmbogățească viața ta, căsnicia ta, viața ta spirituală. El dorește ca să îți dea înțelepciune, pricepere și discernământ astfel încât deciziile tale să ducă la binecuvântare în viața ta.
De îndată ce primim binecuvântările lui Dumnezeu, trebuie să fim atenți ca nu cumva să le transformăm în ceva egoist.
Luca 12:16 ne vorbește despre un om care a fost binecuvântat. „Şi le-a spus pilda aceasta: ‚Țarina unui om bogat rodise mult.’”
Dumnezeu este generos și dorește să verse daruri peste copiii Lui. Dar această poveste curând a luat o întorsătură greșită, când vedem că acest om „se gândea în sine și zicea: ‚Ce voi face? Fiindcă nu mai am loc unde să-mi strâng roadele.’”(versetul 17)
 Acum, ale cui erau roadele? Totul aparține lui Dumnezeu, deci acest om își dădea pe față natura lui egoistă. El a început să privească toate talentele lui, relațiile lui, multele lui daruri de la Dumnezeu ca fiind lucruri pentru a fi folosite pentru propriul lui beneficiu. Acel egoism începea să se răspândească prin însăși fibra ființei sale. 
„Iată, a zis el, ce voi face: îmi voi strica grânarele şi voi zidi altele mai mari; acolo voi strânge toate roadele şi toate bunătăţile mele şi voi zice sufletului meu: «Suflete, ai multe bunătăţi strânse pentru mulţi ani, odihneşte-te, mănâncă, bea şi veseleşte-te!»” (versetele 18-19)
Dumnezeu iubește să binecuvânteze pe copiii Lui dar El este preocupat de ce faci tu cu aceste binecuvântări. Care este scopul Lui în a te binecuvânta? Este pur și simplu ca tu să îngrămădești bunuri asupra ta însuți și să clădești un mic cocon perfect de confort pe care l-ai dorit dintotdeauna? Nu! Așa cum am văzut chiar de la începutul legământului Lui cu oamenii, tu ești binecuvântat pentru a fi o binecuvântare pentru alții!