FIE CA PACEA LUI DUMNEZEU SĂ LOCUIASCĂ ÎN VOI.

O femeie creştină s-a apropiat de mine recent cu o expresie a feţei oarecum îngrijorată şi m-a întrebat dacă auzisem ştirile recente despre un marş de protest din Pakistan. „Vă vine să credeţi ce se întâmplă?”, a întrebat ea. „În fiecare zi auzim veşti rele. Pakistan are capacitate nucleară. Teroriştii ar putea prelua controlul şi nişte ayatolahi nebuni ar putea să ne implice într-un război nuclear.” Clătinând din cap ea a spus: „Îmi este teamă cu adevărat. Lucrurile par a ieşi de sub control.”  

Chiar în acest moment oameni din întreaga lume sunt cuprinşi de teamă. Noi vedem împlinirea avertizării lui Isus, potrivit căreia va veni o zi când inimile oamenilor se vor cutremura de frică în timp ce ei vor fi martori la lucrurile care vor veni pe pământ.

Cei care au primit mesajele mele lunare ştiu că în ultimii ani am avertizat despre criza caselor de locuit. Am avertizat despre un faliment inevitabil. Am predicat despre aceasta cu lacrimi.

Acum îmi permiteţi să vă ofer un cuvânt clar din inima lui Dumnezeu, un cuvânt de încurajare. În ciuda tuturor veştilor înspăimântătoare, Dumnezeu încă mai deţine controlul asupra tuturor lucrurilor.

Iată care este Cuvântul pe care trebuie să ne bazăm noi, credincioşii, atunci când furtuna ne ameninţă, cuvinte date nouă de Isus: „Să nu vi se tulbure inima, nici să nu se înspăimânte” (Ioan 14:27). Acestea sunt vremuri tulburătoare. Dar în astfel de vremuri Cuvântul lui Dumnezeu devine puterea şi speranţa noastră.

  • „Domnul este scăparea celui asuprit, scăpare la vreme de necaz. Cei ce cunosc Numele Tău, se încred în Tine, căci Tu nu părăseşti pe cei ce Te caută, Doamne” (Psalmul 9:9-10).
  • „Căci El mă va ocroti în coliba Lui, în ziua necazului, mă va ascunde sub acoperişul cortului Lui, şi mă va înălţa pe o stâncă” (Psalmul 27:5).

Eu cred că zilele cele mai înspăimântătoare şi tulburătoare ne stau încă în faţă. Şi nu văd nimic decât disperare crescândă pentru cei care nu petreс timp zilnic în citirea Cuvântului lui Dumnezeu, în rugăciune şi discuţie cu Domnul. Cuvântul Său este сel care ne încurajează şi produce credinţă. Disciplinează-te acum să deschizi Biblia ta în fiecare dimineaţă şi să începi ziua ta fiind încurajat de promisiunile Sale preţioase. Apoi vorbeşte cu Domnul chiar în timp ce te pregăteşti pentru ziua respectivă. Cere-I Duhului Sfânt să-ţi întărească credinţa şi speranţa.

În fiecare zi eu repet de multe ori un verset din Scriptură. Te îndemn şi pe tine să-l proclami şi să crezi în el: „Aruncaţi asupra Lui toate îngrijorările voastre, căci El însuşi îngrijeşte de voi” (1 Petru 5:7).