NIMIC NU VA FI ÎN STARE SĂ TE MIȘTE

„De aceea, pe oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi le face, îl voi asemăna cu un om cu judecată, care şi-a zidit casa pe stâncă”(Matthew 7:24).
Preaiubitule, nu construiești pe stâncă dacă ai nevoie de un predicator care să tune la tine să îl iubești pe Dumnezeu. Sau dacă ai nevoie de un set de reguli etalate în fața ta. Nu ai nevoie de o carte de reguli, ai nevoie de o dragoste plină de pasiune pentru Isus.
Cu cât îl iubești mai mult pe Isus, cu atât mai ușor îți este să îl slujești și să îl asculți pe Isus. Când inima ta este fascinată de Isus, nu va trebui să vii mereu și mereu înaintea Lui, strigând: „Doamne, rupe puterea diavolului de peste mine.” Nu, acele lanțuri vor începe să cadă pe măsură ce ajungi să Îi cunoști inima, și să-L asculți va deveni o a doua natură.
Dacă tu ești îndrăgostit de Isus, am o serie de întrebări pentru tine:
Cum poți să treci printr-o întreagă zi fără a petrece timp în Cuvântul Său?
Cum poți tu să nu tânjești să fii singur cu El în rugăciune?
Cum poți tu să nu Îl lauzi și să nu te închini Lui?
Cum poți să nu cauți a învăța ce Îi place Lui?
Isus ne spune: „Cine are poruncile Mele şi le păzeşte, acela Mă iubeşte şi cine Mă iubeşte va fi iubit de Tatăl Meu. Eu îl voi iubi şi Mă voi arăta lui.”(Ioan 14:21). Ce promisiune uimitoare!
Cercetează Evangheliile și familiarizează-te cu cuvintele lui Isus. Începe cu Predica de pe Munte din Matei 5 și citește până la capitolul 7. Iar apoi, pe măsură ce înveți cuvintele Lui, pune-le în practică! Poruncile lui Dumnezeu nu sunt chinuitoare și împovărătoare. Dimpotrivă, ascultarea de ele devine tot mai ușoară pe măsură ce ajungi să Îl iubești.
Când tu îți construiești casa pe stâncă, tu vei fi în stare să stai în picioare neînfricat atunci când furtuna vine. Nimic nu te va mișca — pentru că tu umbli în ascultare plină de dragoste față de Tatăl.