DIRECȚIE CLARĂ

Cei mai mulți creștini nu îl ascultă pe Dumnezeu. Ei se duc la El să vorbească! Totuși Scriptura ne descoperă că orice persoană care a fost vreodată folosită de Dumnezeu a învățat să rămână în prezența Sa până ce a auzit vocea Lui.
Scriptura ne face foarte clar că Domnul vrea să vorbească fiecăruia dintre noi.
„Urechile tale vor auzi după tine glasul care va zice: ‘Iată drumul, mergeţi pe el!’ când veţi voi să vă mai abateţi la dreapta sau la stânga.”(Isaia 30:21).
O fetiță mică ce suferea de leucemie de apropia de ușa morții, ea se lupta cu gândul că va muri. Totuși, într-o dimineață când mama ei a venit în camera ei, fetița radia de strălucire și era fericită.
„Ce ți s-a întâmplat?”, a întrebat mama.
„Un înger a venit la mine și mi-a spus că o să plec într-o călătorie”, a răspuns fetița. „Și apoi Dumnezeu a venit și m-a luat de mână și s-a plimbat cu mine printr-o grădină frumoasă. El mi-a spus că voi merge acolo mâine să fiu cu El.”
Dumnezeu a vorbit acelei fetițe și a luat toată frica din inima ei. Când a plecat să fie cu El în ziua ce a urmat, ea avea o pace profundă.
Spune-mi, când întri tu în comuniune cu Isus, primești așa direcție clară de la El? Îți spune El ce să faci, când și cum să faci? Unii creștini nu cred că Dumnezeu face acest lucru, dar Isus spune: „Oile Mele ascultă glasul Meu…….şi ele vin după Mine”(Ioan 10:27).
Singura cale prin încercarea ta este să fii singur cu Isus și să strigi: „Doamne, Tu ești singurul de pe acest pământ care mă poate ajuta. Nu plec nicăieri până nu aud că Tu vorbești inimii mele.”
Felul de rugăciune care îi face plăcere lui Dumnezeu oprește totul, orice activitate, până ce aude vocea Lui. Tu îl vei auzi pe El vorbind inimii tale lucruri precum: „Tu trebuie să repari lucrurile cu persoana aceasta.” Sau, „Nu te grăbi așa de tare! Stai în prezența Mea și          încrede-te în Mine.”
 Dacă tu Îl vei căuta și vei aștepta, El îți va da direcție clară!