CALEA SPRE VICTORIE

Care este calea spre victorie pentru poporul lui Dumnezeu?
În primul rând, adâncește-te în Cuvântul lui Dumnezeu, apucă-te cu toată tăria de promisiunea ta specială, ia-o cu tine în locul secret al rugăciunii și ține-l pe Dumnezeu legat de acea promisiune. Eu am promisiuni preferate din Biblie pe care le ridic înaintea lui Dumnezeu ori de câte ori strig către Domnul.
„Cine este omul acela dintre voi care, dacă-i cere fiul său o pâine, să-i dea o piatră? Sau,       dacă-i cere un peşte, să-i dea un şarpe? Deci, dacă voi, care sunteţi răi, ştiţi să daţi daruri bune copiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl vostru, care este în ceruri, va da lucruri bune celor ce I le cer?” (Matei 7:9-11).
Cere de la Domnul lucrurile bune. El așteaptă ca să ți le dea! Și cere-I ca să-ți ia toată rușinea și să curețe pata păcatului. El abia așteaptă să facă acest lucru pentru tine.
„Iar a Celui ce, prin puterea care lucrează în noi, poate să facă nespus mai mult decât cerem sau gândim noi, a Lui să fie slava în Biserică şi în Hristos Isus, din neam în neam, în vecii vecilor” (Efeseni 3:20-21).
Ia această promisiune înaintea lui Dumnezeu zilnic, zicând: „Tată, Tu ai spus că vei face mai mult decât eu cer, așa că astăzi, eu Îți cer să îmi răspunzi din abundență la rugăciunea mea.” Lui Dumnezeu îi face plăcere o astfel de credință.
În al doilea rând, ai încredere în Duhul Sfânt, care rămâne în tine. Dumnezeu nu are nevoie să trimită un înger pentru a-ți vorbi; deja ai resursele Sale înlăuntrul tău — Însuși Duhul Sfânt! Recunoaște prezența Sa și spune-I: „Duhule Sfinte, Tu știi calea de scăpare din această încurcătură dar eu nu. Chiar acum Îți dau Ție direcționarea vieții mele. Tu cunoști însăși mintea lui Dumnezeu.”
Preaiubitule, dacă faci această simplă mărturisire, vei cunoaște vremuri de înviorarea de la Domnul. Chiar și când ești pe punctul de a te da bătut, El, rămâne credincios să te elibereze.